Zamjena za Shindengen SH847

Shindengen SH847 blok shema
3FHVSP blok shema 6 žica

    Shindengen SH847 je odličan serijski trofazni 50A regulator napona za sportske motocikle (rpm>8000). Kontrolu ispravljanja radi sa 6 tiristora te tako nema problem sa regulacijom napona kod visokih frekvencija trofaznog generatora. Prodaje se i u kompletu s kablovima i konektorima. Dimenzije su 119*100*38mm. Međutim, cijena kompleta je dosta visoka (288,95$), postoji mnogo crnih kopija i nema puno prodavača. Motociklisti pokušavaju da nađu drugu povoljniju zamjenu. Pronašli smo da koriste Polarisove regler, RMSTATOR Can-Am Outlander 570 zamjenski regler (189CAD$), RMSTATOR REGULATOR RECTIFIER SERIES SUZUKI DL1050 VSTROM DL1000 VSTROM OEM 32800-31J00 (166,8€) i sl. .¸RMStator u specifikaciji navodi "Maximum Charging Current: 50 A / 500 W". Kad se 500W podijeli s 14,5V dobije se samo 35A struje? SH847 se prodaje i kao OEM for a Suzuki 2015 DL1000 SH847 Series R/R PN 32800-31J0. Drugi serijski regulator iz Shindengena SH775 je 35A i bitno jeftiniji i manji, ali na žalost nije dobar za okretaje preko 8000 rpm.

    Naša zamjena za SH847 je nešto strujno skromnija. To je robustni serijsko-paralelni regulator do 30A: 14V-3FHVSP-30A-AX-K-LI (142*88*25mm), 14V-3FHVSP-30A-AX-K2-LI (142*88*25mm) i 14V-3FHVSP-30A-BX-K-LI (142*88*35mm). I premda HVSP regler ima nazivnu struju 30A, uspješno radi tamo gdje se kao zamjena stavlja SH847 i SH775. Kad je propisno montiran ima malo zagrijavanje. Razlog tome je što su energetske komponente predimenzionirane, hladnjak je veći  i što regler trpi samo struju potrošnje. Do 30A struje potrošnje je dovoljno za veliku većinu motocikala. Naš HVSP regulator se ponaša kao perfektna kombinacija serijskog i paralelnog reglera koja omogućava da regulator radi dobro na svim okretajima i smanjuje nepotrebno opterećenje statora. Tanje verzije su zgodnije za montažu, a deblja verzija se odlikuje boljim hlađenjem i preporuča se za quadove. Naši HVSP regulatori kao i SH847 imaju zaštitu od pregrijavanja i previsokog napona generatora (preko 200VAC). Ipak naš HVSP regulator ima i zaštitu od previsokog napona na akumulatorskoj strani koju mu daje paralelni dio regulatora čija je primarna funkcija deblokada serijskog reglera kod visokokog broja okretaja motora. Budući da regulator nema konektor, to dodatno umanjuje trošak. Direktno spajanje može biti pouzdanije nego konektor, ali je manje praktično u slučaju popravka. Kako je HVSP regler izuzetno pouzdan, direktan spoj nije toliki problem. HVSP regulator osim toga, kao i drugi naši serijski regulatori napona, ima ugrađenu LED diodu koja olakšava dijagnostiku jer svijetli kada regulator nije postigao zadani napon, ali i kada postoji proboj statora dok motor ne radi (kad je kontakt+ je na 12V). Cijena našeg regulatora je od 136 do 146€ uz 4 do 5 godina garancije. Mnogi naši kupci se odlučuju za naš HVSP tip regulatora kao siguran izbor rješenja problema čestog izgaranja statora i regulatora.

   Serijski regulator reducira potrošnju struje iz statora te time sam manje zagrijava, smanjuje grijanje statora i instalacije od statora do reglera. Grijanje instalacije nije bezazleno jer može dovesti do djelomičnog ili potpunog prekidu struje iz generatora što će rezultirati (neprimjetnim) pražnjenjem akumulatora, oštećenjem akumulatora i nemogućnosti paljenja motocikla. Osim toga zbog smanjenja opterećenja motora ugradnja serijskog reglera je doslovce samootplativa. Ako smanji potrošnju snage samo za 150W, potpuno se isplati se otprilike nakon 1390 sati vožnje.

   Više o prednosti serijskih reglera imate u članku: "Prednosti serijskog tipa regulatora napona na motociklu". U ponudi imamo kvalitetne serijske monofazne i trofazne reglere te serijsko-paralelne regulatore za visokoturažne motocikle koji su se u višegodišnjoj praksi dokazali kao odličan izbor.  Više o kvaliteti regulatora ima u članku: "Vrhunska kvaliteta reglera".

   Motociklisti često mjenjaju stator i stavljaju serijski tip reglera i prije nego što se dogodi kvar jer kod nekih motocikala tvorničko rješenje završi s izgaranjem statora. A onda zna izgoriti i originalni regulator. Bolje je spriječiti kvar, nego ostati na cesti bez struje.