Što učiniti kad regulator napona na motociklu često izgara?
Ima više razloga čestog izgaranja regulatora napona Najčešći razlozi su:
Rješenje za sve osim za loš spoj regulatora do akumulatora je staviti ispravan i kvalitetan stator te zamjeniti regulator napona s serijskim regulatorom napona. Rješenje može biti i zamjena paralelnog regulatora sa serijskim tipom. Ako je stator duže radio s paralelenim reglerom, vjerojatno je da će nakon nekog vremena ipak doći do kvara statora i sa novo ugrađenim serijskim regulatorom.
Serijski regulator smanjuje potrošnju struje iz statora te time sam manje zagrijava, smanjuje grijanje instalacije od statora do reglera i smanjuje grijanje statora. Grijanje instalacije je potencijalno opasno jer može dovesti do djelomičnog ili potpunog prekidu struje iz generatora što će rezultirati (neprimjetnim) pražnjenjem akumulatora, oštećenjem akumulatora i nemogućnosti paljenja motocikla. Kada su dodana jača trošila, serijski regulator manje utječe na smanjenje struje iz generatora te će se i sam više grijati zbog veće struje potrošnje. Ako je serijski regulator dovoljno robustan da izdrži veću struju potrošnje, postoji veća vjerojatnost da će brže otkazati stator (generator) i instalacija od statora do reglera zbog većeg zagrijavanja.
Više o prednosti serijskih reglera imate u članku: "Prednosti serijskog tipa regulatora napona na motociklu". U ponudi imamo provjereno kvalitetne serijske monofazne i trofazne reglere te serijsko-paralelne regulatore (npr. 14V-3FHVSP-30A-AX-KS-LI) za visokoturažne motocikle koji su se u višegodišnjoj praksi dokazali kao odličan izbor. Na serijske reglere dajemo garanciju od 3 do 5 godina. Više o kvaliteti regulatora ima u članku: "Vrhunska kvaliteta reglera".
Mnogi motociklisti mjenjaju stator i stavljaju serijski tip reglera i prije nego što se dogodi kvar jer neki tipovi motocikala u originalnom rješenju punjenja akumulatora neizbježno završe s izgaranjem regulatora napona. Osim troškova za novi regulator javljaju i mogući troškovi prevoza motocikla do radionice. Pa je onda bolje izbjeći iznenađenje i umjesto plaćanja troškova prijevoza pokvarenog motocikla taj novac iskoristiti za nabavu kvalitetnijeg i boljeg serijskog tipa regulatora napona.