Trofazni serijsko-paralelni regulator je dizajniran s ciljem da nadmaši u karakteristikama klasične paralelne i serijske regulatore napona na motociklima. To je vrhunski regulator koji je mjerljiv s najpoznatijim konkurentskim serijskim regulatorima za viskokoturažne motocikle za struje do 30A. Zbog kombinacije serijskog i paralelnog regulatora on je jedinstveni uređaj koji je ujedno više od 15 godina naš najprodavaniji model regulatora.
HVSP regulator preporučujemo svima koji žele najbolje i trajno rješenje za svoj motocikl.
Glavne karakteristike HVSP regulatora:
- Serijski i paralelni princip regulacije: Koristi serijski princip regulacije punjenja akumulatora u kombinaciji s paralelnim zaštitnim regulatorom, što omogućava besprijekorni rad na visokim okretajima mašine.
- Stabilna regulacija napona: Iznimno stabilnog držanja napona na akumulatoru u širokom rasponu broja okretaja.
- Smanjeno zagrijavanje regulatora i statorskog namotaja: Zagrijavanje regulatora i statorskog namotaja je proporcionalno s izlaznom strujom regulatora, što smanjuje nepotrebno zagrijavanje regulatora i statorskog namotaja kada je generator sposoban dati više struje nego što iznosi potrošnja.
- Temperaturna zaštita: Regulator ima temperaturnu zaštitu koja štiti regulator od uništenja zbog pregrijavanja. Senzor temperature je postavljen uz tiristore serijskog režima rada, i ako se dogodi pregrijavanje, serijski regulator će prestati raditi dok temperatura ne padne ispod ograničenja.
- Zaštita od previsokog napona: Djeluje na strani AC generatora (200VAC ili 280AC) i akumulatora (14,7V; 40Vp instantno).
- Paralelni zaštitni regulator: Kombinirani 3FHVSP regulator se sastoji od serijskog regulatora i paralelnog zaštitnog regulatora koji se aktivira kod povišenog napona akumulatora (+0,25V).
- Smanjenje potrošnje struje: Smanjenje potrošnje struje iz statorskih namotaja smanjuje temperaturu statorskog namotaja i regulatora, što smanjuje potrebu za hlađenjem. Posljedica je brže ubrzanje i smanjenje potrošnje goriva.
- Dizajn za visoke okretaje: Regulator je dizajniran za rad na visokim okretajima mašine pri čemu održava smanjenje nepotrebnog zagrijavanjg regulatora i statorskog namotaja.
- LED indikator: LED pokazivač svijetli, ako regler nije uspio postići zadani napon na svojim stezaljkama. Ako je statorski namotaj u nedozvoljenom spoju sa kućištem, LED dioda će svijetili i kad je motor ugašen (dok regulator ima Kontakt+ žicu spojenu na +12V).
- Fizičke dimenzije: 142*88*25(35)mm AX(BX), masa bez kabla: 520gr (AX) i 570gr (BX).
- Visoka pouzdanost: Robustno kućište, predimenzionirana energetska elektronika, izdržljiv na povišeni napon akumulatora, rijetki kvarovi čak i kod otkazivanja statora.
- Produžena garancija: 4 godine za AX i 5 godina za BX kućište.
Primjena:
- Za sportske motocikle
- Za jače motocikle
- Za četvrerokotače (BX model)
- Za jače vanbrodske motore
- Za mašine kojima se pregrijava ili često izgara stator AC generatora ili regulator (kao sigurno, trajno i najpovoljnije rješenje problema)
- Kako najbolja zamjena za standardne paralelne i mosfet regulatore te za skuplje serijske regulatore drugih proizvođača
Regulator se isporučuje bez konektora s 85cm kabla. Moguće ga je spojiti na 5, 6, 7 i 8 žica instalacije motocikla. Potrebno je probušiti rupe za učvršćenje (kroz AL rebra hladnjaka).
Očekivani napon punjenja treba biti 14,1 do 14,3VDC. Ako je postignuti napon akumulatora manji, potrebno je pronaći razlog gubitka napona preko upute.
Upozorenje: Regler nije dozvoljeno čistiti visokotlačnim čistačem!
Verzije i dokumentacija:
Vezani članci: